Mer från bolag Publicerat: 2017-10-31 10:10:00

Tourn International AB: Uppdatering kring Tourns växande kundportfölj

Vi ser att efterfrågan och intresset av influencers marketing fortsätter att öka och som tidigare kommunicerat så knyter Tourn till sig allt fler större varumärken med större budgetar.

Tourns kundportfölj har vuxit med däribland Skolverket, Försäkringskassan, Daniel Wellington, Loreal, YSL, Jean Paul Gaultier, Ideal of Sweden, Jotex, Jonson & Jonson, Proctor & Gamble med fler.

Tourns plattform riktar sig mot företag i alla storlekar och möjliggör effektiv marknadsföring genom influencers oavsett budget. En marknad vi tror kommer fortsätta växa och allt fler budgetar kommer allokeras till.
VD, Tourn International AB (publ)
Robin Stenman
robin@tourn.se

Tourn International AB

Tourn International är en marknadsplats för influencer marketing. Vår arbetsplats är dagens gig-ekonomi där det krävs helt nya samarbetsformer mellan olika parter. Här driver vi annonseringsnätverket Tourn.se, som kopplar samman reklamköpare med ledande influencers, så att företagen på ett enkelt och effektivt sätt kan marknadsföra sina produkter i sociala medier som Instagram, Twitter, YouTube, Facebook m.fl. Tourn utvecklar också tekniska plattformar för att garantera reklamköparen transparens, analys och mätbara resultat för maximal träffsäkerhet till respektive målgrupp genom display och content marketing.

Stureplan 2,
114 35 STOCKHOLM
070-876 38 41 http://www.tourn.se